حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
سرخط خبرها

افزایش ۵۶ درصدی تردد مسافران نوروزی کربلا از مرزهای مهران و بازرگان

  • کد خبر: ۲۱۸۴۵۵
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
افزایش ۵۶ درصدی تردد مسافران نوروزی کربلا از مرزهای مهران و بازرگان
فرمانده مرزبانی کل کشور آخرین وضعیت امنیتی و همچنین تردد مسافران از مرزهای کشور را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در مرز‌های کشور با تبریک سال نو و بهار قرآن اظهار کرد: در حال حاضر تمام امکانات برای تداوم امنیت مردم و مرزنشینان به کار گرفته شده و همه نیرو‌ها نیز در آماده باش هستند تا مردم بتوانند در آرامش و امنیت کامل از تعطیلات نوروزی استفاده کرده و در سفر به نقاط مختلف از مواهب خدادادی بهره‌مند شوند.

فرمانده مرزبانی کشور به وضعیت مرز‌های مشترک با کشور عراق و استقبال زائران ایرانی برای حضور در عتبات عالیات پرداخت و تصریح کرد: تمهیدات لازم با کشور عراق برای حضور زائران ایرانی اندیشیده شده تا زائران به راحتی از مرز‌های مشترک با کشور عراق تردد کنند.

وی گفت: در نقاط مرزی مشترک با کشور عراق در شلمچه، چذابه، مهران، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی با افزایش تعداد مسافران مواجه هستیم به طوری که افزایش ۵۶ درصدی تردد به سمت کشور عراق را در این روز‌ها شاهد بودیم.

سردار گودرزی وضعیت مرز مهران را در حال حاضر شلوغ، اما روان و بدون ایستایی تشریح کرد.

افزایش ترددها در مرز ترکیه

وی درخصوص مرز بازرگان و شلوغی تعداد مسافران گفت: در مرز ترکیه نیز افزایش تردد را داشته‌ایم، اما در حال حاضر اگرچه مرز شلوغ است، اما تردد مسافران ایستایی نبوده و به صورت روان در جریان است.

 فرمانده مرزبانی کشور درباره آخرین وضعیت امنیتی مرز‌های کشور اعلام کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مرزبانان و استفاده از سیستم‌های اپتیکی، پهپادی و ریز پرنده‌ها امنیت پایداری را در مرز‌ها شاهد هستیم.

کشف مقادیر زیادی از کالاهای قاچاق توسط ماموران دریابانی هرمزگان

وی به تلاش مرزبانان در راستای برخورد با قاچاق اشاره و خاطرنشان کرد: ماموران دریابانی هرمزگان روز گذشته در حوزه دریا تعداد زیادی انواع کالای قاچاق را کشف و ضبط کردند.

سردار گودرزی از روحیه پر نشاط مرزبانان برای خدمت به مردم و تامین امنیت مرز‌ها خبر داد و گفت: در بازدیدی که ساعت ۱۲ روز گذشته از برجک کله قندی گروهان کنجانچم داشتیم تمام مرزبانان از سرباز گرفته تا درجه دار و فرمانده با روحیه و نشاط پای کار بوده و در تامین امنیت مردم نقش آفرینی می‌کنند.

گفتنی است؛ روز گذشته اخباری مبنی بر ازدحام و شلوغی مسافران در مرز‌های مهران و بازرگان منتشر شده بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->